Leveroy en Egchel delen de punten 1 - 1

Het was lang geleden maar vandaag speelde Leveroy voor het eerst sinds 8 maart weer eens een competitiewedstrijd. Egchel kwam op bezoek  en na 90 minuten stond er een gelijke stand op het bord 1 – 1. Beide teams hadden in de eerste helft weinig kansen , het spel ging gelijk op maar toch kwam Egchel op slag van rust op een 0 – 1 voorsprong middels een strafschop. Na de rust ging Leveroy vol voor de gelijkmaker en kreeg na 56 minuten loon naar werken, het was Chrit Corsten die op aangeven van Luc Raijmakers prima de 1 – 1 binnen schoot. Hierna bleef de wedstrijd redelijk in evenwicht, maar tot echte kansen kwamen beide teams niet meer. Egchel  scoorde in de slotfase nog wel, maar deze treffer werd wegens buitenspel afgekeurd. Het duel eindigde dus in een gelijkspel   wat  gezien de wedstrijd een terechte uitslag was.

Leveroy 2 speelde tegen MMC Weert 5 en kwam via een eigen doelpunt van MMC op een 1 – 0 voorsprong. Heel lang  bleef het bij deze stand maar in de slotfase moest men toch de meerdere erkennen  en sloeg MMC nog 2 keer toe 1 – 2. Een punt was zeker verdiend geweest.

Leveroy 3 behaalde een eerste zege door Brevendia 4 met 3 – 0 te verslaan. Net voor rust kwam men op een 1 – 0 voorsprong en deze werd in de 2e helft uitgebouwd naar een 3 – 0 overwinning. Voor het 3e scoorde Paul Kierkels 2x, en Dave Kierkels 1x.

Leveroy dames 1 verloor met 2 – 0 bij Beerse Boys dames. Het nieuwe 2e team verloor uit bij Veritas met 16 – 0.

z 20 f 2020