Leveroy fors onderuit !!!

Leveroy heeft geen vervolg kunnen geven aan de 4 – 1 overwinning van vorige week. In een eenrichtingswedstrijd tegen Rood Wit 67 uit Budel kwam Leveroy er nauwelijks aan te pas. Na 24 minuten kwam de uitploeg dan ook verdiend op 0 – 1. Na een goed half uur werd de score verdubbeld naar 0 – 2. Leveroy zette hier slechts een kansje tegenover via Sven Beijes Maar stichtte verder geen gevaar voor het doel van de formatie uit Budel. In de 2e helft bleef het spelbeeld hetzelfde Rood Wit domineerde en liep uit naar een 0 – 5 overwinning. Een totale offday van Leveroy. Volgende week de kans om dit recht te zetten in de uitwedstrijd tegen Crescentia uit Tungelroij.

Leveroy 2 was vandaag volkomen kansloos tegen de buren van Heythuysen 4 het werd liefst 0 – 13.

Leveroy 3 pakte wel de eerste overwinning, in een thuisduel werd Brevendia 4 met 3 – 1 verslaggen. Het spel ging op en neer en hierbij was Leveroy het gelukkigst in de afwerking. Tim Kierkels 2x en Mark Luyten zorgde voor de doelpunten.

z 10 e 2021