Leveroy fors onderuit, Eerste winst Leveroy 2

Leveroy 1 speelde een zeer slechte wedstrijd uit bij Sterksel. Al binnen 15 minuten stond het 2 - 0 voor de thuisploeg hierna liep de score nog voor de rust op tot 6 - 0. een waar fouten festival werd genadeloos afgestraft door Sterksel. Na de rust en enkele wissels bij Leveroy werd het een stuk beter van Leveroyse kant. Sterksel kwam nog 1 keer tot scoren en bepaalde de eindstand op 7 - 0.. Zondag wacht een thuisduel met koploper SVSH .

Leveroy 2 boekte de eerste overwinning van het seizoen door thuis Laar 6 met 4 - 2 te verslaan. Al vroeg in de wedstrijd scoorde Rick Reijders de 1 - 0 voor Leveroy.. Maar nog voor de rust wist Laar de stand op 1 - 2 te brengen. Na de rust was het Leveroy wat toesloeg middels een zuivere hatrick van Kevin van Kessel werd het 4 - 2 en was de eerste overwinning dit seizoen een feit !

z 24 u 2022