Leveroy geeft koploper prima partij

Leveroy heeft vandaag prima partij gegeven tegen koploper SVH 39 uit Herkenbosch. Leveroy speelde tegen de  koploper met een defensief ingestelde ploeg en dit pakte goed uit. De koploper had grote moeite openingen te vinden in de hechte verdediging van Leveroy. Toch kwam SVH op voorsprong. Een ongelukkige handsbal deed de bal op de stip belanden en SVH profiteerde door na 30 minuten de 0-1 middels dit buitenkansje te verzilveren. Enkele minuten voor rust werd het uit een hoekschop zelfs 0 – 2 voor SVH. Maar een prachtige vrije trap van Roel Marcus bracht Leveroy net voor rust weer terug in de wedstrijd 1 – 2. Na de rust was het spelbeeld hetzelfde, SVH had veel balbezit maar kwam niet of nauwelijks tot kansen. Verkeerd uit verdedigen van Leveroy was echter fataal en SVH profiteerde in de 62 e minuut door de 1 – 3 te scoren. Hierna was er niet veel meer te beleven voor de toeschouwers en werd er ook niet meer gescoord en zodoende bleef het bij een 1 – 3 overwinning voor de koploper. Komende donderdag speelt Leveroy wederom thuis te gast is dan Slekker Boys aanvang is om 20.00 uur.

Leveroy 2 speelde vandaag thuis tegen Brevendia 3 en de gasten uit Stramproij waren duidelijk een maatje te groot en wonnen dan ook afgetekend met 0 – 7.

Leveroy 3 pakte na enkele nederlagen weer eens een punt. Thuis tegen GKC/RKHVC 4 werd het 2 – 2. De Leveroyse doelpunten werden gemaakt door Gianni Geraats en Tim Kierkels.

De dames verloren de verre uitwedstrijd bij OJC Rosmalen vandaag met 2 – 1. Na een 1 – 0 ruststand bracht Sandra Smeets de ploegen in evenwicht maar OJC wist toch nog de winst te pakken.

z 07 u 2019