Leveroy geeft SVSH goed partij

Leveroy heeft in de uitwedstrijd bij SVSH uit Someren-Heide de nummer 2 van de ranglijst prima partij gegeven. De thuisploeg begon fanatiek aan de wedstrijd en zette Leveroy gelijk onder druk. Na 14 minuten was het dan ook 1 - 0 door slecht wegwerken van de bal door keeper van Diepen, 1 minuut later was het al 2 - 0 door wederom slecht verdedigend werk aan Leveroy kant. Maar na het slecht eerste kwartier herpakte Leveroy zich en kreeg ook 2 goede kansen. Eerst was Gibril Cham zijn tegenstander te snel af maar hij had pech dat zijn schot via de handen van keeper en de lat over ging. Ook Nick Opheij kwam oog in oog met de doelman van SVSH maar zijn schot belande in het zijnet. Na de rust begon Leveroy goed en maakte na 5 minuten via Gibril Cham de 2 - 1. Hij gaf het laatste zetje na een prima vrije trap van Roel Marcus. Na een goed uur kreeg Leveroy de kans op de gelijkmaker maar de inzet van Chrit Corsten werd op de doellijn gered. Hierna kwam SVSH goedkoop aan de 3 - 1 doordat een schot van afstand via keeper van Diepen voor de voeten kwam van de spits van SVSH. 5 minuten later werd het zelf 4 - 1 middels een geplaatste kopbal van SVSH. Toch bleef Leveroy gaan voor een goed resultaat. Met name Gibril kon nauwelijks gestopt worden en na diverse overtredingen moest zijn tegenspeler met 2 keer geel van het veld. Kort hierna scoorde Roel Marcus met een prima afstandschot de 4 - 2. Leveroy ging nu alles of niets spelen, dit leide tot diverse kansen aan beide zijden maar gescoord werd er niet meer. Een prima wedstrijd van Leveroy maar helaas geen punten. Volgende week een nieuwe uitdaging als de ongeslagen koploper Tongelre op bezoek komt in Leveroy.

Leveroy 2 verloor de uitwedstrijd bij SVVH 1 uit Heibloem met 8 - 1. Voor Leveroy scoorde Nfamara Marong.

z 31 e 2021