Leveroy geeft winst nog uit handen in blessuretijd

Leveroy speelde de derby tegen Eindse Boys. Het was geen hoogstaande wedstrijd waarin zich de eerste helft voor beide doelen weinig kansen voor deden. Na de rust was  het Leveroy dat iets beter in de wedstrijd kwam en ook terecht op voorsprong kwam. Na een uitstekende steekbal van Daniel Breukers wist Luc Raijmakers in de 61 minuut de 1 - 0 te scoren. Hierna bleef het een wedstijd die zich veelal op het middenveld afspeelde. Het bleef spannend en in de slotfase was het Appie Muchref die de 2 - 0 op zijn schoen had maar de bal ging helaas over. Na ruim 5 minuten blessuretijd kreeg Eindse Boys nog een hoekschop, deze werd in eerste instantie nog weggewerkt door de Leveroyse defensie, de bal werd nogmaals voorgebracht en tot verbijstering van Leveroy alsnog binnen gekopt door een aanvaller van de Eindse Boys 1 - 1. Erg jammer en sneu voor de ploeg van Michel Wijnants. Volgende week speelt men uit bij Olympia Boys uit Ommel- Asten.

Leveroy 2 verloor bij de buren in Heythuysen met 8 - 2. Tot de rust kon men het nog bijbenen en was de stand 3 - 2. Na de rust was Heythuysen duidelijk beter wat resulterde in de 8 - 2 eindstand. Voor Leveroy scoorde Sem Peeters en Dimas Slabbers.

z 09 e 2022