Leveroy kan geen vuist maken tegen Egchel

Leveroy heeft vandaag niet voor punten kunnen zorgen tegen Egchel, thuis werd verloren met 0 - 2. In een matige wedstrijd van beide kanten wisten zowel Leveroy als Egchel voor weinig gevaar voor beide doelen te zorgen. Het was dan ook tekenend dat Egchel via een ongelukkig eigen doelpunt op voorsprong kwam in de 33e minuut. Net voor rust had Leveroy de kans op de gelijkmaker maar deze werd te zwak ingeschoten en zodoende bleef het bij een 0 - 1 ruststand. Na de rust veranderde er weinig in het spelbeeld maar was het de ploeg uit Egchel die op 0 - 2 kwam. Een vrije trap op 20 meter werd door de muur van Leveroy van richting veranderd en viel buiten bereik van keeper van Diepen binnen 0 - 2. Leveroy wou wel maar kwam nauwelijks tot kansen en na 90 minuten bleef het dan ook bij een 0 - 2 stand. Volgende week gaat men op bezoek bij Belfeldia.

Leveroy 2 verloor in een doelpuntrijke wedstrijd tegen de buren uit Baexem werd het 4 - 6. Al binnen 20 minuten stond het 1 - 4. Leveroy kwam nog voor de rust terug tot 3 - 4. In de slotfase liep RKVB uit naar 3 - 6. Het slotakkoord was voor Leveroy en zodoende werd het 4 - 6. Voor Leveroy 2 scoorde Bart Cillekens 3x en Geert Schroen.

z 16 u 2023