Leveroy kan snelle achterstand niet meer recht zetten

Leveroy speelde vandaag de thuiswedstrijd tegen de buren uit  Baexem. Het werd een duel dat al snel beslist leek. De ploeg uit Baexem stond na 11 minuten op een 2 - 0 voorsprong en alles leek op een snelle beslissing in deze wedstrijd. Het was Leveroy dat via Menno Kaul echter na 18 minuten terug kwam in de wedstrijd middels een afstandsschot van zeker 30 meter. Leveroy kwam hierna beter in de wedstrijd maar verzuimde de gelijkmaker te scoren. Aan de andere kant werd een fout in de verdediging van Leveroy afgestraft door RKVB en zodoende ging men  rusten met een 1 - 3 achterstand. Na de rust drong Leveroy fel aan en kreeg diverse kansen op de aansluitigstreffer. Thuur Korten miste alleen voor de doelman en Mike Spierings raakte de paal. In de eerste kans na rust was het RKVB dat halverwege de 2e helft de 1 - 4 maakte en Leveroy achter liet met een dubbel gevoel. Goed gespeeld met veel inzet en beleving maar geen loon naar werken. Men kan er echter niet te lang bij stil staan want donderdag wacht alweer de inhaalwedstrijd thuis tegen RKSVV. aanvang 20.00 uur.

Leveroy 2 behaalde haar 2e punt in deze competitie door thuis gelijk te spelen tegen RKVB 2. Na een 0 - 1 ruststand kwam Leveroy via Luuk van Rijt terug tot 1 - 1. Maar wederom pakte RKVB een voorsprong halverwege de 2e helft. Een benutte strafschop van Roel Marcus  bracht de 2 - 2 op het bord. Een gelijkspel waar beide ploegen mee konden leven.

Dames 1 verloor dure punten door de uitwedstrijd bij Amstenrade met 2 - 0 te verliezen.

Dames 2 verloor bij koploper Brevendia met 6 - 0.

z 03 r 2023