Leveroy kan Woensel maar 1 helft bijbenen

Op deze donderdagavond moest Leveroy voor de 3e keer in 7 dagen aantreden voor een competitieduel. Er werd een bezoek gebracht aan Nieuw Woensel uit Eindhoven. Om 20 uur was de aftrap op deze mooie bijna zomerse avond. Leveroy begon goed aan de wedstrijd en had in de eerste 20 minuten veel balbezit , maar tot echte uitgespeelde kansen kwam men helaas niet. De thuisclub maakte na 23 minuten wel de 1 – 0 door een mooie aanval doeltreffend te besluiten. Tot aan de rust kwam er weinig verandering in het spelbeeld. Na de rust was het de thuisclub die het initiatief in handen nam en na 5 minuten op 2 – 0 kwam. Leveroy kwam niet meer in het spel voor en de 3 – 0 was een logisch vervolg. De vele wedstrijden op korte tijd eisten hun tol en de vermoeidheid nam zienderogen toe. In de slotfase werd het eerst nog 4 – 0 waarna Leveroy middels Nick Opheij kort voor tijd nog de 4 – 1 scoorde. Zondag wacht alweer een uitwedstrijd bij Egchel. Tropenweken voor Leveroy dus.

g 25 n 2022