Leveroy komt goed uit de winterstop

Leveroy heeft in de eerste wedstrijd na de winterstop gelijk weer 3 punten gepakt. Tegen RKSVV werd het een leuke wedstrijd waarin Leveroy bij de eerste de beste aanval succesvol was. Nick Opheij (9)  was het die vanaf de rechts prima binnen schoot en de 1 - 0 op het bord zette. Na 23 minuten spelen was er een prima indivduele  actie van Mathijs Vestjens die met een beheerst  schot  de 2 – 0 maakte. Dit was ook de ruststand. Na de rust kreeg RKSVV binnen 3 minuten een strafschop maar deze werd via de lat over geschoten. Leveroy leek de wedstrijd hierna te beslissen door een prima lobje over de keeper wist Nick Opheij de 3 – 0 (53) te scoren. Leveroy dacht dat de buit binnen was maar in de 57 minuut kwam RKSVV terug tot 3 – 1. Enkele minuten later kreeg Leveroy ook via de strafschopstip de mogelijkheid om op 4 – 1 te komen maar Mathijs Vestjens zag zijn inzet vanaf 11 meter op de paal belanden . Erger nog was dat RKSVV uit een rommelige situatie voor het doel van Leveroy  de 3 – 2 (72) scoorde. Echter  het geluk voor Leveroy was dat op aangeven van Joep Peeters, Sep Breukers  gelijk weer de 4 – 2 (73)  maakte. In de slotfase gebeurde er niet echt veel meer en kon Leveroy de punten in eigen huis houden. Volgende week  wederom een thuiswedstrijd dan komt Koningslust op bezoek. Door deze 5e overwinning op rij begint Leveroy ook 2018 prima.

z 28 j 2018