Leveroy komt tekort tegen Koningslust

Op deze donderdagavond stond de inhaalwedstrijd tegen Koningslust op het programma, In deze wedstrijd nam Koningslust van begin af aan het initiatief, Met name de snelle buitenspelers zorgden ervoor dat de Leveroyse verdediging handen vol werk had. Toch bleef het tot de 31 minuut bij een 0 - 0 stand. In de 32e minuut sloeg de spits van Koningslust echter toe door de 0 – 1 te maken, Deze zelfde speler maakte net voor rust ook de 0 – 2 en was het een moeilijke opgave voor Leveroy om dit in de tweede helft recht te zetten. Zeker toen in de 59 e minuut de 0 – 3 viel. Even leek Leveroy terug te komen in de wedstrijd toen Mathijs Vestjens in de 65e minuut een van de spaarzame kansen goed binnen schoot. Waar er even hoop was op een beter resultaat werd dit 1 minuut later teniet gedaan door de spits van Koningslust die met zijn derde doelpunt van de avond de wedstrijd definitief besliste 1 – 4. In de slotfase wist de ploeg uit Koningslust de score nog op te voeren tot 1 – 6 door nog twee keer de scoren (84 en 88 e minuut). A.s zondag begint Leveroy aan een reeks van 4 uitwedstrijden in de komende 2 weken aftrap dan om 14.30 uur in en tegen Neer.

g 06 u 2018