Leveroy maakt het koploper lastig

Leveroy speelde vandaag tegen koploper Tongelre. De ploeg uit Eindhoven had de eerste 6 wedstrijden gewonnen, met liefst 34 treffers scoorde de ploeg een goed gemiddelde. Leveroy begon zeker niet slecht aan de wedstrijd maar na een goed kwartier kwam Tongelre middels een geplaatst schot op 0 – 1. Direct hierna had Leveroy middels Chrit Corsten de mogelijkheid op 1 – 1 , maar zijn kopbal ging via de paal naast. Tongelre bleef via de prima spitsen gevaarlijk en scoorde  in de 22e minuut de 0 – 2. Toch kwam Leveroy op het half uur terug in de wedstrijd. Gibril Cham was de achterhoede van Tongelre te snel af en ronde bekwaam af 1 – 2. Na de rust bleef Leveroy het prima doen maar in de 52 e minuut werd het middels een snelle uitval 1 – 3. Hierna golfde het spel op en neer. Een prachtige vrije trap van de spits van Tongelre een kwartier voor tijd was echter de beslissing in de wedstrijd. In de slotminuut had Leveroy nog een grote kans op 2 – 4 maar deze werd helaas gemist. Nu een weekje rust  en dan volgt de uitwedstrijd  tegen RKSVV uit Swartboek.

Eerste punt Leveroy 2 !!!

Na 5 nederlagen wist het 2e team haar eerste punt te pakken tegen Roggel 5  1 – 1. De eerste helft wisten beide ploegen niet te scoren. Na de rust kwam het 2e middels een benutte strafschop van Kevin van Kessel op 1 – 0. De 1 – 1 viel  10 minuten voor tijd ook uit een strafschop. Hier bleef het bij en werd het eerste punt voor het 2e een feit.

Leveroy 3 pakte haar 2e overwinning van het seizoen door thuis Merefeldia 5 te verslaan met 4 – 2. De eerste helft ging gelijk op maar Leveroy ging de rust in met een 2 – 1 voorsprong. Na de rust kwam het 3e binnen 10 minuten op een 4 – 1 voorsprong en besliste de wedstrijd. Merefeldia kwam nog terug tot 4 – 2 maar de zege kwam niet meer in gevaar. Voor Leveroy 3 scoorde Joep Peeters 2x, Peter Stultiens en Paul Kierkels.

z 07 b 2021