Leveroy met 10 man langs VVV 03

Leveroy begon de competitie thuis tegen VVV 03 uit Venlo. Het was de uitploeg die al vroeg op voorsprong kwam, in de 2e minuut was het bij de eerste de beste aanval gelijk raak 0 - 1. Hierna ging de wedstrijd redelijk gelijk op, Leveroy was enkele keren gevaarlijk bij hoekschoppen maar dit leverde geen doelpunt op. Net voor rust liep Leveroy speler Menno Kaul  tegen zijn 2e gele kaart op en leek Leveroy een moeilijke 2e helft tegemoet te gaan. Maar na enkele wissels in de rust wist Leveroy in de 2e helft ineens wel gevaarlijk te worden. Dit resulteerde in de 54 e minuut in de gelijkmaker door een prima afstansschot van Thuur Korten 1 - 1. Niet lang hierna kreeg invaller Dimas Slabbers een prima kans op de 2 - 1 maar wist hij de keeper niet te verschalken. Naar het einde van de wedstrijd kwamen er steeds meer ruimtes op het veld waardoor beide ploegen kansen kregen. In de 84e minuut leek VVV de wedstrijd in hun voordeel te beslissen, middels een kopbal werd het 1 - 2.  Leveroy kreeg  echter alsnog wat het verdiende, na een foute terugspeelbal in de VVV defensie wist goudhaantje Mike Spierings wel raad met de geboden kans 2 - 2. Na enkele minuten blessuretijd vond ook scheidsrechter de Bruijn uit Panningen het goed geweest en konden beide ploegen leven met de 2 - 2 eindstand.Volgende week de eerste uitwedstrijd bij Sportclub Leeuwen.

z 24 f 2023