Leveroy onderuit bij SVSH

Leveroy moest vandaag haar eerste uitwedstrijd spelen bij SVSH in Someren-Heide. In deze wedstrijd liep Leveroy vanaf het begin achter de feiten aan en was de thuisploeg duidelijk de betere. Het  duurde  tot de 35 e minuut eer SVSH op voorsprong kwam 1 – 0. Net voor rust verdubbelde SVSH de stand naar 2 – 0. Na de rust speelde Leveroy iets beter maar tot kansen kwam men niet. Het was SVSH dat in het laatste kwartier nog 2 keer toesloeg en derhalve verdiend won met 4 – 0.

Leveroy 2 speelde uit bij Crescentia 2 en het ging lang gelijk op. 20 minuten voor tijd stond het 2 – 2 maar de slotfase was voor de thuisploeg. Crescentia liep hierin uit naar een 5 – 2 overwinning. Voor Leveroy scoorde Sven Beijes en Paul Kierkels.

Leveroy 3 ging op bezoek bij Maasgouw 4 en na een doelpuntrijke wedstrijd stond het op het einde 4 – 4. Voor Leveroy scoorde Bart Cillekens 2x, Joep Peeters en Dave Kierkels.

z 27 f 2020