Leveroy pakt punt in spectaculaire slotfase

Leveroy speelde thuis tegen VVV 03 uit Venlo. Het werd voor de toeschouwers een boeiend duel. Leveroy begon goed aan de wedstrijd en zette de gasten uit Venlo onder druk. een voorsprong lag in het verschiet maar het waren de mannen uit Venlo die een voorsprong pakte in de 13e minuut werd het 0 - 1. Bij de 2e kans in de 29e minuut was het gelijk ook 0 - 2 voor VVV. Leveroy verslapte echter niet en kwam via Appie Muchref in de 39e minuut terug tot 1 - 2. In de rust moest trainer Wijnants 2 spelers wisselen in verband met blessures. Vlak na rust moest een 3e speler noodgedwongen vervangen worden en werd het lastig voor Leveroy. Zeker toen VVV in minuut 70 en 75 uitliep naar 1 - 4. Wedstrijd gespeeld dacht iedereen maar Leveroy kwam in de 79e minuut terug tot 2 - 4. Het was de keeper van VVV die in eerste instantie nog de toegekende strafschop keerde maar in de rebound  wist Marijn Hermans de 2 - 4 te scoren. Wat volgde was een spectaculaire slotfase waarin Sven Beijes in de 93e minuut de 3 - 4 scoorde. In de 97e minuut werd een voorzet van Sem Peeters binnen gekopt door Appie Muchref 4 - 4. Zo draaide Leveroy een 1 - 4 alsnog om in een gelijkspel. Het publiek was de grote winnaar en werd verwend met 8 doelpunten. Volgende week volgt de uitwedstrijd naar Egchel.

Leveroy 2 pakte verrassend een 1 - 0 overwinning tegen de nummer 3 op de ranglijst DESM. De gasten uit de Moosdijk hadden de hele wedstrijd een overwicht maar de verdediging van Leveroy 2 gaf met invaller keeper Gianni Geraats geen krimp. Toen een kwartier voor tijd Bart Cillekens de 1 - 0 scoorde volgde nog een spannende slotfase maar de verdediging hield vaak met kunst en vliegwerk stand en was de 2e overwinning van het seizoen een feit.

z 13 b 2022