Leveroy pakt verdiende overwinning op MBC

Leveroy heeft vandaag een prima en verdiende zege gepakt op MBC. Het was voor Leveroy de eerste wedstrijd na de winterstop.  Het was afwachten hoe de mannen van trainer Jurgen Geurts het er vanaf zouden brengen. Net voor de winterstop werd er gewonnen van St Joost dus was het zaak de goede lijn door te trekken. Dit gebeurde ook want Leveroy kwam prima uit de startblokken en nam na 3 minuten al een voorsprong. Het was Daniel Breukers die op aangeven van Marijn Hermans de doelman van MBC kansloos liet 1 – 0. Na deze vroege voorsprong bleef Leveroy de betere partij en dit resulteerde na 26 minuten in een 2 – 0 voorsprong. Een voorzet van  Marijn Hermans werd door een verdediger in eigen doel gekopt en Leveroy stond op 2 – 0.

Nog voor de rust kreeg Leveroy prima kansen op de 3 – 0 maar deze werden helaas niet benut. Na de rust werd MBC steeds gevaarlijker maar de verdediging van Leveroy stond goed, toch wist MBC weer in de wedstrijd te komen middels een afstandsschot werd het in de 58 e minuut 2 – 1. Hierna ging MBC natuurlijk voor de gelijkmaker maar was het Leveroy dat diverse kansen kreeg op de 3 – 1. Na 3 gemiste kansen was het uiteindelijk Joep Raemakers die de bevrijdende 3 – 1 scoorde een kwartier voor tijd. MBC probeerde het hierna nog wel maar het was Leveroy dat de beste kansen kreeg. Uiteindelijk bleef het bij een verdiende overwinning voor Leveroy. Volgende week wacht de uitwedstrijd bij Altweerterheide, de koploper in deze klasse, kijken of Leveroy ook hier kan stunten.

Leveroy 2 won vandaag met 4 – 2 van HEBES 4 al binnen een half uur kwam men op een 3 – 0 voorsprong maar het team uit Heel/Beegden kwam net voor en net na de rust terug tot 3 – 2. De 4 – 2 een kwartier voor tijd was de beslissing. Voor Leveroy scoorde Joep Peeters 2x, Joeri Dielissen 1x en Peter Stultiens 1 x.

Leveroy 3 verloor de uitwedstrijd bij GKC/RKHVC 3 met 5 – 0.

z 26 j 2020