Leveroy pakt winst op RKSVN

Leveroy heeft vandaag na de winst van vorige week tegen SVVH ook RKSVN uit Neer weten te verslaan en staat hierdoor nu in de middenmoot van de 5e klasse D.

Al in de eerste minuut maakte Leveroy duidelijk dat het de punten in eigen huis wil houden, een vrije trap van Roel Marcus werd door de doelman van Neer katachtig uit de hoek geplukt. Dit was uitstel van een voorsprong van Leveroy, in de 25 e minuut draaide Bart Cillekens zich knap vrij en zijn schot belande buiten bereik van de keeper in de uiterste hoek 1 – 0. In de verdere eerste helft verzuimde Leveroy uit te lopen naar een ruimere voorsprong. In de tweede helft kwam het team uit Neer beter uit de startblokken  wat resulteerde in een 1 – 1  in de 52 e minuut. Hierna herpakte Leveroy zich en kwam weer beter in de wedstrijd,  een schot van Roel Marcus in de 62e  minuut was de keeper te machtig 2 – 1 , vijf minuten later ronde Daniel Breukers een prima aanval koudbloedig af en werd het 3 – 1. Leveroy zat op rozen maar een ongelukkige bal van keeper van Diepen tegen een tegenspeler belande pardoes in het doel hierdoor werd het 3 -2. Er volgde nog een spannende laatste 10 minuten. Gelijk na deze 3 – 2 was het de doelman van Neer die bij een uittrap uitgleed Mathijs Vestjens kreeg de bal en plaatste deze beheerst in het doel 4 – 2. Toch werd het nog even billen knijpen voor Leveroy na een vrije trap van Neer welke de 4 – 3 betekende. Hier kwam geen verandering meer in en het was Leveroy dat een verdiende overwinning pakte en zodoende aansluiting vindt met de middenmoot in deze klasse.

Leveroy 2 boekte vandaag de 6 e overwinning op rij door uit te winnen bij Laar 5. Het ging niet gemakkelijk maar er werd uiteindelijk verdiend gewonnen met 1 – 3. De doelpunten kwamen van Martijn Crins 2x en Tom Couwenberg.

Leveroy 3 verloor de thuiswedstrijd tegen Horn 4  met 3 – 0 er werd goed partij gegeven maar het derde moest uiteindelijk zijn meerdere erkennen.

z 12 b 2017