Leveroy prima tegen koploper

Leveroy heeft thuis tegen koploper SVSH uit Someren-Heide prima partij gegeven. Na de oorwassing uit bij Sterksel vorige week speelde Leveroy vandaag wel een goede wedstrijd. Zoals verwacht nam de koploper direct het initatief in de wedstrijd. Dit resulteerde in de 11e minuut in een 0 - 1 voorsprong. Nadat SVSH in de 19 e minuut op 0 - 2 kwam leek het dat Leveroy weer een ruime nederlaag zou moeten slikken. Maar de spelers van coach Jurgen Geurts  pakte de wedstrijd goed op en bleven met veel inzet en werklust goed op de been. Tot de rust bleef het 0 - 2. In de 2e helft bleef Leveroy strijden voor wat het waard was en bleef het prima overeind tegen de koploper. Een ongelukkig verwerkte hoekschop leverde de 0 - 3 op.In de laatste minuten werd het nog 0 - 4 maar Leveroy kon terug kijken op een verdienstelijke partij tegen de toekomstig kampioen. Volgende week volgt de uitwedstrijd bij Rood Wit 67.

Leveroy 2 speelde een goede wedstrijd tegen RKSVO 7 maar moest toch hun meerdere erkennen tegen de ploeg uit Ospel 0 - 4.

z 01 a 2022