Leveroy sluit af met gelijkspel

Leveroy heeft haar laatste wedstrijd van deze competitie gelijk gespeeld. In de uitwedstrijd bij St. Joost was en bleef het bij 0 – 0. In de eerste helft waren er aan beide kanten weinig kansen, Leveroy controleerde de wedstrijd en had het meeste balbezit maar tot echte grote kansen kwam het niet. Na de rust was Leveroy de betere en er kwamen ook kansen op een voorsprong maar deze werden niet benut. Met nog 5 minuten op de klok had Nick Opheij de winnende treffer op de schoen maar de keeper van St Joost wist redding te brengen. Na 90 minuten was en bleef het daardoor 0 – 0. De spelers kunnen nu genieten van de zomerstop om in augustus weer fris te beginnen aan het nieuwe seizoen.

Leveroy 2 moest uit bij het hoog geklasseerde MMC Weert 4 met 5 – 0 het onderspit delven. Volgende week wacht er nog een thuiswedstrijd tegen FC ODA 3.

Leveroy 3 verloor de uitwedstrijd bij Haelen 4 met 7 – 2. Frans Knapen wist voor Leveroy te scoren , Haelen maakte nog een eigen doelpunt. Leveroy 3 sluit volgende week thuis af tegen Laar 6 dat nog kampioen kan worden.

De dames hebben zich in de laatste wedstrijd definitief veilig gespeeld door thuis overtuigend te winnen van de nummer laatst DAW uit Schaijk. Het werd liefst 6 -0. Al binnen 3 minuten was het raak voor Leveroy via Sildra Zwambag. Halverwege de eerste helft verdubbelde Janou Suntjens middels een Kopbal de score. Na rust was de wedstrijd binnen 5 minuten beslist door doelpunten van Sandra Smeets en Janou Suntjens. Hierna liep Leveroy nog uit naar de 6 – 0 zege via Sildra Zwambag en Marlou van Diepen. Hierdoor kunnen de dames zich wederom opmaken voor een seizoen in de 2e klasse.

o 27 a 2019