Leveroy stelt teleur tegen Crescentia

Leveroy moest vandaag aantreden tegen Crescentia uit Tungelroij , beide teams hadden tot op heden 3 punten vergaard. Leveroy kwam goed uit de startblokken en kwam na een snelle uitval in de 9e minuut op voorsprong door een doelpunt van Gabril Cham. Echter amper 10 minuten later was het weer gelijk door een van de snelle spitsen van Crescentia. In het verdere verloop kregen beide ploegen enkele goede kansen op een voorsprong. Net voor de rust was het Leveroy middels wederom Gabril Cham  die zijn tegenstander te snel af was  en zodoende de 1 – 2 op het scorebord zette. Na de rust begon Leveroy nog goed en leek op 1 – 3 te komen door Nick Opheij echter werd deze treffer geannuleerd wegens vermeend buitenspel. Hierna volgde een zeer zwakke periode van Leveroy en was het Crescentia dat optimaal profiteerde en de achterstand binnen 15 minuten omboog van 1 – 2 naar 4 – 2. Leveroy probeerde het hierna nog wel maar zonder al te veel overtuiging. In de slotminuut deed Crescentia nog meer zout in de pijnlijke nederlaag middels de 5 – 2. Volgende week volgt een thuiswedstrijd tegen Egchel.

Leveroy 2 dat vorige week nog met dubbele cijfers verloor speelde verdienstelijk tegen RKSVO 7. Een nederlaag kon niet voorkomen worden het werd 5 – 2 voor de mannen uit Ospel. Voor Leveroy scoorde Sven Beijes en Mfamara Marong.

Leveroy 3 verloor de uitwedstrijd bij DESM 4 met 4 – 2. Na een 3 – 0 achterstand kwam men wel nog terug tot 3 – 2 maar de gelijkmaker bleef uit. Uiteindelijk besliste DESM de wedstrijd in hun voordeel. Voor het 3e scoorde Tim Kierkels en was er een eigen doelpunt van de thuisclub.

z 17 e 2021