Leveroy stunt bijna in derby tegen Eind

Leveroy speelde vandaag de uitderby in Nederweert - Eind,  waar iedereen dacht dat de nummer 2 van de ranglijst wel even zou winnen van Leveroy kwam  bedrogen uit. Vanaf het begin zat Leveroy prima in de wedstrijd en wist de gevaarlijke spitsen van Eind goed in bedwang te houden. Een gezonde basis aan inzet en beleving maakte het de thuisclub erg lastig, die  had weliswaar iets meer balbezit maar kwam niet tot echte kansen. Bij de rust was het dan ook 0 - 0. Na de pauze bleef Leveroy zich uitstekend verweren en hield  ook nu Eindse Boys ver van zich af, aanvallend kwam Leveroy er af en toe gevaarlijk uit. Dit leverde 10 minuten  voor tijd de beste kans van de wedstrijd op, jeugdspeler Jens van Roij kwam oog in oog met de keeper van Eindse Boys maar deze wist ternauwernood redding te brengen. Met nog enkele minuten op de klok volgde nog een hoekschop voor de thuisclub. Na een  ongelukkige klutsbal verdween deze pardoes achter keeper van Diepen 1 - 0. Leveroy deed nog een alles of niets poging maar helaas bleef de (verdiende) gelijkmaker uit. Volgende week thuis tegen SJVV uit Deurne. met de inzet en beleving van de laatste wedstrijden moet  het een keer punten gaan opleveren.

Leveroy 2 verloor de uitwedstrijd bij Altweerterheide 1 met 4 - 2. Voor Leveroy scoorde Bram Rutten en Al Hesi.

z 03 n 2024