Leveroy verliest 1e competitieduel

Leveroy heeft de eerste competitie wedstrijd uit bij Koningslust met 4 - 0 verloren. In de eerste 30 minuten van de wedstrijd was Koningslust duidelijk de betere ploeg en was het Leveroy dat goed weg kwam met een 1 – 0 achterstand. Hierna kwam Leveroy wat beter in het spel maar de rust werd ingegaan met een 1 – 0 achterstand. Na de rust kwam Leveroy goed uit de startblokken de duels werden nu wel gewonnen en de gelijkmaker hing in de lucht. Maar het was Koningslust dat na 20 minuten in korte tijd 2 keer met succes counterde en daarmee het duel besliste. Nadat ook nog Leveroy doelman Jack van Diepen met een blessure moest uitvallen was er met 10 man (Leveroy had al 3 keer gewisseld)  geen eer meer te behalen Koningslust scoorde nog 1 keer en won zodoende verdiend met 4 – 0. Volgende week is het team vrij in verband met het 60 jarig jubileum. Daarna volgt een uitwedstrijd tegen Altweerterheide.

Leveroy 2 begon overtuigend aan de competitie door uit bij de buren van Eindse Boys 3 met maar liefst 9 – 1 te winnen. Voor Leveroy scoorde Joeri Dielissen 3x, Joep Peeters 3x, Tim Kierkels 2x en Peter Stultiens 1x.

Leveroy 3 verloor haar eerste wedstrijd bij Merefeldia 6 kansloos met 9 – 1, Johan de Graef redde de eer voor het derde.

De dames verloren hun eerste duel met 2 – 5 van Nemelaer (verslag volgt).

z 24 f 2017