Leveroy verliest bekerduel tegen HEBES 1 - 3

Leveroy moest na de 2 – 1 overwinning in Roggel vandaag aantreden tegen 3e klasser HEBES uit Heel/Beegden. Vanaf het begin zette HEBES Leveroy onder druk en na 6 minuten resulteerde dit in de openingstreffer voor HEBES 0 – 1. Toch wist Leveroy in de 11 e minuut op gelijke hoogte te komen doordat Dave Kierkels een bal nog net voor de achterlijn wist voor te zetten waardoor Nick Opheij de bal simpel kon binnen tikken 1 - 1. Toch bleef HEBES de bovenliggende partij en kwam na 20 minuten weer op voorsprong 1 – 2, deze stand bleef tot de rust op het scorebord staan. Na de rust werd het spel en het tempo in de wedstrijd veel minder en waren de kansen ook minder. HEBES bleef de ploeg met het meeste balbezit maar kon nog maar een keer profiteren door in de 75 e minuut de 1 – 3 te scoren. Hier bleef het uiteindelijk bij en zo rest Leveroy nog de laatste bekerwedstrijd uit bij RKSVN, volgende week zondag.

z 08 f 2019