Leveroy verliest derby

Leveroy heeft ook in de 5e competitiewedstrijd geen punten kunnen pakken. In de eerste helft was het spel van beide kanten matig. Toch waren de Boys uit Eind iets feller dan Leveroy en na 34 minuten werd de 0 – 1 gescoord na een  fout in de verdediging van Leveroy. Na de rust kwam Leveroy goed uit de startblokken en binnen 5 minuten waren er goede kansen op de gelijkmaker, maar een schot van Mike Spierings werd gekeerd door de keeper van Eind. Nick Opheij kwam kort hierna alleen voor de keeper maar wederom wist de doelman zijn team voor een tegentreffer te behoeden. Leveroy bleef hierna zoeken naar de gelijkmaker maar ondanks een overwicht wist men niet te scoren. Een kwartier voor tijd was het Eindse Boys dat toesloeg en de 2 – 0 scoorde. Hierna was de wedstrijd eigenlijk gespeeld Leveroy probeerde het nog maar  in stand kwam geen verandering meer. Na 5 nederlagen gaat Leveroy volgende week op bezoek bij titel kandidaat Heythuysen.

Leveroy 2 pakte vandaag de eerste overwinning door uit bij Laar 7 met 5 – 1 te winnen. Na een 2 – 0 voorsprong bij rust kwam Laar nog even terug tot 2 – 1. Maar hierna liep Leveroy simpel uit tot een verdiende 5 – 1 overwinning. De doelpunten werden gemaakt door Joeri Dielissen 3x en Joep Peeters 2x.

Leveroy 3 speelde een spectaculaire wedstrijd thuis tegen Sportclub Irene 5 het werd  5 – 7. Voor de rust was Irene heer en meester en kwam op een 5 – 0 voorsprong. Na de rust kwam het 3e prima terug en maakte het nog bijna spannend door liefst 5 keer te scoren. Voor het 3e scoorde Bart Cillekens 3x en Paul Kierkels 2x

z 27 e 2019