Leveroy verliest fors bij VVV 03

Leveroy heeft een forse nederlaag geleden in de uitwedstrijd bij VVV 03 uit Venlo het werd 7 - 3. Na 10 minuten stond al een 2 - 0 stand op het bord. Na 13 minuten deed  Leveroy middels een doelpunt van Dimas Slabbers wat terug 2 - 1. Echter 2 minuten later was de marge al weer 2 doelpunten, 3 - 1. Net voor de rust werd het zelfs 4 - 1 en leek de wedstrijd gespeeld.  Na de rust kwam Leveroy beter uit de startblokken en het was Appie Muchref die de 4 - 2 maakte. Hierna kreeg deze zelfde Appie de kans op 4 - 3 maar de onderkant van de lat zorgde ervoor dat de aansluitingstreffer uit bleef. Zowat uit de tegenaanval werd het 5 - 2 . De thuisclub profiteerde hierna optimaal van de fouten bij Leveroy en liep uit naar 7 - 2. Het was Menno Kaul die voor Leveroy de stand nog iets dragelijker maakte door de 7 - 3 te scoren. Op paasmaandag volgt de thuiswedstrijd tegen koploper RKSVN uit Neer aanvang 14.30 uur.

Leveroy 2 verloor uit bij DESM 4 met 8 - 1, het doelpunt voor Leveroy kwam op naam van Mike Spierings.

z 02 u 2023