Leveroy verliest in Ommel, 1e winst 2e elftal

Leveroy speelde vandaag de uitwedstrijd bij Olympia Boys uit Ommel - Asten. Na 5 minuten kwam de thuisploeg op een 1 - 0 voorsprong middels een eigen doelpunt van Leveroy. Na een half uur verdubbelde Olympia Boys de score middels een afstandschot  tot 2 - 0. Toen 5 minuten later wederom een afstandschot de 3 - 0 betekende was de wedstrijd feitelijk gespeeld. Na de rust was het Leveroy dat redelijk meespeelde maar tot echt gevaar voor beide doelen kwam het nauwelijks meer. Olympia Boys scoorde nog 1 keer en dit was ook tevens de eindstand 4 - 0.

Leveroy 2 pakte vandaag de eerste 3 punter van het seizoen. Tegen RKMSV 4 werd met  2 - 0 gewonnen. In de eerste helft was het Tesagai Habtemariam die van dichtbij de 1 - 0 op het bord zette. Na de rust drong de ploeg uit Meijel wel aan maar keeper Bram Rutten en de verdediging van het 2e stonden goed. Enkele minuten voor tijd was het wederom Tesagai die de 2 - 0 scoorde en zodoende de eerste overwinning veilig stelde.

z 16 e 2022