Leveroy verliest in slotfase van Bieslo

Leveroy speelde vandaag de uitwedstrijd tegen Bieslo dat was gedegradeerd uit de 4e klasse. De wedstrijd was niet hoogstaand en voor beide doelen gebeurde er weinig tot niets. Vlak voor rust kwam de thuisploeg toch op voorsprong door te scoren uit een afgeslagen bal welke vakkundig werd afgemaakt. Na de rust hetzelfde spelbeeld, Bieslo had enkele kanssen op de 2 - 0 maar het was Leveroy dat in de 79 e minuut de gelijkmaker scoorde. Uit een mooie aanval scoorde Luc Raijmakers de 1 - 1. Leveroy probeerde dit over de streep te trekken maar het was Bieslo dat binnen 2 minuten het vonnis velde over de ploeg van Michel Wijnants (3-1). Volgende week een nieuwe kans om punten te pakken als Koningslust op bezoek komt.

Leveroy 2 verloor de eerste wedstrijd van dit seizoen uit bij Merefeldia 4 met 7 - 0.

z 25 f 2022