Leveroy verliest in slotminuut. Stunt 2e team

Leveroy heeft na het prima gelijkspel tegen Neer afgelopen donderdag hieraan geen vervolg kunnen geven. Tegenstander van vandaag Olympia Boys uit Ommel kwam goed uit de startblokken en scoorde na een misser in de Leveroyse verdediging al na 3 minuten de 0 - 1. Hierna speelde het spel zich veelal af op het middenveld zonder noemens waardige kansen. In de 28 e minuut kwam Leveroy  wel op gelijke hoogte door een schot van Roel Marcus wat licht werd aangeraakt door een speler van Olympia Boys. dit was tevens de ruststand. Na de hervating was er voor beide doelen weinig te beleven. De gasten uit Ommel hadden een grote kans maar deze werd van dichtbij over geschoten. De wedstrijd leek op een gelijkspel af te stevenen, maar in de laatste minuut zag de scheidsrechter een duw fout in de 16 meter bij Leveroy . De bal ging op de stip en Olympia Boys pakte dit kado  gretig uit waarna Leveroy zeer ongelukig deze wedstrijd verloor. Donderdag wacht alweer een wedstrijd uit bij Nieuw Woensel in Eindhoven.

Leveroy 2 zorgde voor de grootste stunt van vandaag door thuis gelijk te spelen tegen de nummer 2 van de ranglijst RKMSV 6. Het bleef bij 0 - 0. Leveroy stond 90 minuten onder druk maar met veel inzet en het nodige geluk werd het 2e punt van het seizoen gepakt.

z 20 n 2022