Leveroy verliest ook 2e competitiewedstrijd

Leveroy heeft haar eerste thuiswedstrijd tegen Koningslust met 1 - 3 verloren. Het team van Michel Wijnants begon prima aan de wedstrijd en beloonde zichzelf in de 14e minuut door de score te openen. Het was Appie Muchref die zich prima vrij maakte van zijn tegenspeler en zo de 1 - 0 op het scorebord zette.Hierna kwam Koningslust wat beter in de wedstrijd en scoorde na 20 minuten de gelijkmaker. Deze stand bleef tot de rust op het scorebord. Na de rust was het Koningslust dat middels hun gevaarlijke buitenspelers voor steeds meer dreiging zorgde. Na 54 minuten was het dan ook raak voor de bezoekers. Hierna kreeg koningslust een aantal kansen op meer maar verzuimde deze mede door goed keeperswerk van Jack van Diepen te benutten. In de spanende slotfase was Leveroy nog 2 maal dicht bij de gelijkmaker maar ook hier bracht de keeper redding. In de 94 e minuut maakte Koningslust aan alle onzekerheid een einde middels de 1 - 3. Volgende week wacht de derby tegen Eindse Boys aanvang 14.30 uur in Leveroy.

Leveroy 2 speelde verdienstelijk tegen Eindse Boys 3. Na een snelle 0 - 2 achterstand kwam men via een doelpunt van Bart Cillekens terug tot 1 - 2 wat tevens de ruststand was. Na de rust hing de gelijkmaker in de lucht maar was het toch Eindse Boys dat middels de 1 - 3 de punten mee naar huis nam.

z 02 e 2022