Leveroy verliest ook bij Crescentia

Na 2 ongelukkige nederlagen heeft Leveroy ook vandaag de uitwedstrijd bij Crescentia uit Tungelroij verloren, na 90 minuten stond er een 3 – 2 stand op het bord. In de eerste 25 minuten gebeurde er niet veel op het veld maar was het scheidsrechter Mazzei  die een hoofdrol opeiste door een overtreding van Thijs Jenniskens aan de zijlijn te bestraffen met direct rood. Iedereen was verbaast maar Leveroy moest door met 10 man. In de 37e minuut was het Crescentia dat uit een hoekschop de 1 – 0 scoorde en hiermee ook de ruststand bepaalde. Na de rust was het wederom de scheidsrechter die uit een onschuldige situatie de bal op de stip legt. Verbazing alom maar Crescentia pakt dit cadeautje uiteraard gewillig  aan en brengt de stand op 2 – 0. Hierna brengt Leveroy 2 wissels in en komt er meer dreiging . Het is invaller Bart Cillekens die de aansluitingstreffer van dichtbij binnen schiet (63e minuut) en Leveroy heeft weer hoop op een beter resultaat. Leveroy zet hierna Crescentia onder druk maar een zondagsschot van een Crescentia speler zorgt voor de 3 – 1 (75). Toch komt Leveroy na 83 minuten weer terug in de wedstrijd,  door een vrije trap van Bart Cillekens vanaf 20 meter wordt het 3 - 2. Leveroy zet hierna alles op de aanval maar het geluk is niet aan de zijde van Leveroy vandaag. Na precies 90 minuten  (geen blessuretijd) fluit de warrig leidende scheidsrechter voor het einde en moet Leveroy genoegen nemen met weer een nederlaag. Volgende week speelt men thuis en dan komt GKC/RKHVC op bezoek in Leveroy.

Leveroy 2 verloor vandaag de uitwedstrijd bij RKSVO 3 met 5 – 2. Na een 1 – 1 ruststand moest Leveroy haar meerdere erkennen in de het team uit Ospel. Voor Leveroy scoorde Joep Peeters en Joeri Dielissen.

Leveroy 3 verloor de uitwedstrijd in en tegen Maasgouw 4 met 4 – 0. Bij de rust was de stand al 3 – 0.

z 24 n 2019