Leveroy verliest ook bij RIOS

Ook de 4e competitie wedstrijd leverde geen punten op bij RIOS uit Echt werd met 5 – 1 verloren. Op deze regendag moest  op een zeer zwaar bespeelbaar veld gevoetbald worden . Eigenlijk  was dit niet mogelijk!! Het was echter de thuisclub  die prima uit de startblokken kwam . Dit resulteerde in diverse kansen in de beginfase maar Leveroy kwam met de schrik vrij. Bij de eerste mogelijkheid van Leveroy moest de bal eigenlijk op de stip maar de warrig leidende scheidsrechter zag er niets in. Na een goed kwartier kwam RIOS toch op voorsprong 1 – 0. In het verdere verloop van de eerste helft kon Leveroy hier weinig tegenover zetten en het was RIOS dat 4 minuten voor de rust vanaf 20 meter de stand verdubbelde. Na de rust deed Leveroy een aantal omzettingen en kwam men ook beter in de wedstrijd. In de 54e minuut scoorde Roel Marcus de 2 – 1 en was de wedstrijd weer open. Leveroy loerde op de 2 – 2 en kreeg via Bart Cillekens ook de kans hierop maar helaas lukte dit niet,  5 minuten voor tijd wist RIOS na een uitval de 3 – 1 te scoren en was het duel beslist. In de 10 minuten blessuretijd wist RIOS nog 2 keer te scoren maar dit was louter voor de statistieken. Dus wederom geen punten voor Leveroy dat nog steeds op de hatelijke nul staat. Volgende week kan men in de derby tegen Eindse Boys proberen hierin verandering te brengen.

Leveroy 3 verloor de inhaalwedstrijd uit bij Maasgouw 4 met 4 – 2. Ondanks vele kansen wist het 3e er geen resultaat uit te slepen. Voor Leveroy scoorden Tim Kierkels en Paul Kierkels.

z 20 e 2019