Leveroy verliest tegen Egchel

Leveroy heeft vandaag wederom een nederlaag moeten slikken. Thuis werd verloren van Egchel met 1 – 3. Na de slechte wedstrijd van vorige week begon Leveroy deze keer wel prima aan de wedstrijd. Duels werden nu wel gewonnen en Leveroy had in het eerste gedeelte van de wedstrijd een overwicht, toch was het Egchel dat in de 22e minuut de score wist te openen. Een hoge bal in het strafschopgebied van Leveroy  leidde tot een botsing tussen keeper van Diepen en de spits van Egchel de bal viel met een rare carambole in het doel en tot ieders verbazing keurde de scheidsrechter het doelpunt goed 0 – 1. Leveroy was echter niet van slag en speelde veelvuldig richting het doel van Egchel. In de 32e minuut werd dit beloond, een vrije trap van Roel Marcus werd vakkundig  binnen gewerkt door Nick Opheij. Enkele minuten later had Sep Breukers de 2 – 1 op de schoen maar een miraculeuze redding van de keeper van Egchel voorkwam dit. Na de rust werd het spel van Leveroy minder en golfde het spel op en neer. Leveroy was wel nog dreigend met name via Gibril Cham die de verdediging van Egchel handen vol werk bezorgde. Toch was het Egchel wat op voorsprong kwam, na dat een verdediger van Leveroy ongelukkig ten val kwam  was het Egchel dat middels een geplaatst schot op voorsprong kwam. Leveroy zette hierna alles op de aanval maar de gelijkmaker bleef helaas uit. In blessuretijd besliste Egchel het duel middels een counter 1 – 3.

Leveroy 3 verloor thuis met 0 – 5 van MMC Weert 5. Het team moest veel spelers missen wegens blessures

z 24 e 2021