Leveroy verliest van Altweert

Leveroy heeft vandaag met 2 - 5 verloren van kampioenskandidaat Altweerterheide. De ploeg uit Weert kwam al  binnen 15 minuten op een 2 – 0 voorsprong, Leveroy kreeg hierna via Sep Breukers een opgelegde kans om te scoren maar benutte deze niet. Na 19 minuten was het wel raak voor Leveroy Mustapha Zaidy speelde de bal goed op Bart Cillekens en deze schoot  prima binnen 1 – 2. Hierna golfde het spel op en neer en was Leveroy vlak voor rust tot 2 keer toe dicht bij de gelijkmaker. Een schot van Bart Cillekens werd door de keeper prima uit de hoek gehaald, In de aansluitende hoekschop belande  de bal op de paal en kwam Altweert goed weg. Na de rust was het binnen 2 minuten 1 – 3 doordat een verdediger van Leveroy onfortuinlijk de bal in het eigen doel schoot. Hierna was er weinig activiteit voor beide doelen. In de slotfase scoorde Altweert de 1- 4 na 76 minuten. Leveroy kwam middels invaller Mike Spierings in de 81 e minuut nog terug tot 2 – 4. Even hierna was het Roel Marcus die nog de lat raakte maar 3 minuten voor tijd besliste Altweert de wedstrijd door de 2 – 5 te scoren. Komende zondag volgt de thuiswedstrijd tegen alweer een van de kampioenskandidaten Grashoek.

Leveroy 2 speelde vandaag uit bij SVSH 3 , Na een slechte eerste helft waarin net voor rust Leveroy op 1 – 0 kwam werd het na een 2 – 0 voorsprong  na rust uiteindelijk 6 – 0. Hierdoor blijft Leveroy nog steeds in de race voor de titel. Voor Leveroy scoorde Joeri Dielissen 2x, Tim Kierkels,Lou Corsten,Peter Stultiens en Stefan v/d Wouw.

Leveroy 3 had zich veel voorgenomen in de uitwedstrijd tegen Roggel 4 dat ook maar 3 punten had tot nu toe. Maar de ploeg uit Roggel bleek te sterk en won met 5 – 0.

z 29 u 2018