Leveroy verliest van SJVV. 1e punt Leveroy 2

Leveroy heeft vandaag voor de 3e keer op rij verloren. In de uitwedstrijd bij SJVV uit Deurne werd het 3 - 0. In de eerste helft bleef het lang 0 - 0 maar net voor de rust wist de thuisclub 2 keer te scoren en zodoende ging men rusten met een 2 - 0 achterstand. Na de rust bleef de thuisclub de het beste van het spel houden. De 3 - 0 na 70 minuten was dan ook geen verrassing. Leveroy stelde er weinig tot niets tegenover. Het was keeper Houben die Leveroy meerdere keren  redde van een grotere nederlaag. Een weekje rust zal het team hopelijk goed doen.

Leveroy pakte na 2 nederlagen haar eerste punt tegen DFO 4. Lang stond Leveroy met 1 - 0 voor door een doelpunt van Roel Marcus, echter  in de slotfase werd het nog gelijk door een strafschop van DFO 1 - 1.

z 15 e 2023