Leveroy weer met lege handen

Ook in de uitwedstrijd bij de nummer 2 van de ranglijst GKC/RKHVC  is het Leveroy niet gelukt punten te pakken. De ploeg uit Grathem en Kelpen was het gelukkigst door in de slotfase met 3 – 2 te winnen. In de eerste helft was er weinig te zien van het krachtsverschil op de ranglijst, beide ploegen deden niet veel voor elkaar onder. Het was Leveroy dat in de beginfase een prima kans kreeg maar de keeper wist de inzet van Mathijs Vestjens nog net te keren. In de 13 e minuut was het wel raak voor Leveroy. De keeper van GKC verkeek zich op een vrije trap van Roel Marcus en de 0 – 1 was een feit. In het verdere verloop van de eerste helft bleef Leveroy vrij simpel op de been en ging met 0 – 1 rusten. Na rust probeerde GKC de druk te verhogen maar tot echte kansen kwam het niet. Toch werd het gelijk in de 57 e minuut, Na een rommelige situatie in de 16 meter bij Leveroy lag de bal plots in het doel 1 – 1. Ook hierna bleef de wedstrijd in evenwicht maar toch was het een kwartier voor tijd GKC dat op voorsprong kwam 2 – 1. Leveroy rechte de rug en zette nog aan voor een slot offensief . Uit een hoekschop werd het daaruit gelijk via Chrit Corsten in de 83 e minuut. Het duel leek hierna af te stevenen op een (terecht) gelijkspel. Maar in de slotfase was het GKC dat alsnog de winst pakte en Leveroy het verdiende punt alsnog ontnam. In het paasweekend volgende week moet Leveroy wederom 2 keer aan de bak. Zaterdag om 18.00 uur is er een uitwedstrijd bij RKAVC en op maandag volgt een thuiswedstrijd tegen RIOS, aanvang is dan 14.30 uur.

Leveroy 3 haalde vandaag een verdienstelijk punt uit bij Roggel 5. Beide ploegen wisten het net niet vinden en het bleef derhalve bij een 0 – 0 eindstand.

De dames ontvingen de nummer 2 op de ranglijst OVCS uit Sittard. In de eerste helft ging de strijd gelijk op. OVCS kwam op voorsprong maar deze werd teniet gedaan door de gelijkmaker van Marlou van Diepen. Bij rust was de stand dan ook 1 – 1. Na rust werd het spel van beide kanten niet beter maar een vrije trap van OVCS bracht hun de 1 – 2 winst.

z 14 u 2019