Leveroyse teams pakken geen punten

Geen van de Leveroyse seniorenteams hebben vandaag punten weten te pakken. Leveroy 1 speelde de uitwedstrijd bij SJVV in Deurne. Er werd verloren met 4 - 1 na een snelle achterstand was het bij rust 3 - 0 en was de wedstrijd feitelijk al gespeeld. Na de rust werd door beide ploegen nog 1 keer gescoord en was de eindstand 4 - 1. Voor Leveroy scoorde Appie Muchref net voor tijd de eretreffer uit een strafschop.

Leveroy 2 verloor uit bij RKSVO 3 met 5 - 0.

De dames moesten uit spelen bij RKHBS  in Heerlen en verloren met 2 - 1. Ondanks de vele blesure gevallen en afmeldingen werd er verdienstelijk gespeeld. Voor Leveroy scoorde Sildra Zwambag.

Dames 2 verloor thuis tegen het combinatieteam van Eindse Boys/Merefeldia dames 2 met 7 - 1. Het doelpunt van Leveroy kwam middels een strafschop van Liv Knapen.

z 19 n 2023