Nederlaag Leveroy tegen GKC

Leveroy heeft vandaag verloren van GKC/RKHVC. In een aantrekkelijke beginfase was er veel te beleven voor de toeschouwers. Leveroy miste de eerste kans op een doelpunt maar de 2e kans was gelijk raak. Een prima pas van Dave Kierkels werd op waarde ingeschat door Mathijs Vestjens en de 1 – 0 was een feit. Binnen de 5 minuten was het bijna 2 – 0 maar een schot van Roel Marcus belande op de lat. In de tegenaanval was het GKC wat gelijk toesloeg en de 1 – 1 stond op het bord na 7 minuten. Leveroy kwam wederom dicht bij een voorsprong maar een  kopbal van Daniel Breukers  belande wederom  op de lat. GKC maakte hierna gebruik van een fout in de Leveroyse verdediging en scoorde de 1 – 2 (23e minuut). Tot aan de rust hadden beide ploegen kansen  maar het was GKC dat in de blessuretijd  van de eerste helft toesloeg  en de 1 – 3 scoorde. Na de rust was het duel minder aantrekkelijk en waren de kansen aan beide zijde een stuk minder. Leveroy kreeg nog een aantal halve kansen maar het geluk zat meestal niet mee. Uiteindelijk bleef het bij de 1 – 3 overwinning van GKC. Donderdag speelt Leveroy een inhaalwedstrijd uit bij SVVH uit Heibloem aanvang is om 18.30 uur.

Leveroy 3 speelde vandaag tegen Roggel 5 en verloor met 1 – 3. Het derde had op papier een goed team op de been weten te brengen maar kwam al snel met 0 – 2 achter. Bart Cillekens deed nog wat terug namens Leveroy maar nog voor de rust werd het 1 – 3 voor Roggel. Na rust probeerde Leveroy het wel maar zelfs een strafschop werd niet benut. Het bleef dan ook bij de 1 – 3 eindstand.

Ook de dames wisten vandaag niet te winnen. Thuis tegen Beerse Boys werd terecht verloren met 1 – 4, Bij de rust was er nog hoop bij de dames de 0 – 1 achterstand was niet onoverkomelijk . Maar de gasten sloegen gelijk toe en na een 0 – 3 achterstand was de wedstrijd gespeeld. Sandra Smeets deed nog wat terug voor Leveroy maar het slotakkoord was voor Beerse Boys middels de 1 - 4 eindstand.

z 31 n 2019