Nederlagen voor Leveroy 2 en 3

Leveroy 2 moest vandaag de uitwedstrijd spelen tegen Neerkandia 3. deze ploeg had haar beide eerste wedstrijden gewonnen, toch kwam Leveroy goed voor de dag en met rust stond men 2 - 1 voor. Na de rust werd het snel omgedraaid door de thuisploeg  met een 6 - 3 nederlaag als gevolg voor het 2e team. De Leveroyse doelpunten werden gemaakt door Jarno Hendrikx, Stefan van de Wouw en Bart Cillekens.

Leveroy 3 moest thuis spelen tegen RKVB 3 uit Baexem. Deze ploeg was een maatje te groot voor Leveroy en bij rust keek Leveroy al tegen een 4 - 0 achterstand aan. Na de rust ging het beter met de ploeg maar de buren uit Baexem gingen toch met een 6 - 0 overwinning huiswaarts.

De wedstrijd van Leveroy 1 vond geen doorgang, wegens de hevige regenval was het veld onbespeelbaar geworden en moest men nood gedwongen rust nemen op deze zondag. Volgende week weer een nieuwe kans dan komt Sportclub Leeuwen uit Roermond op bezoek hopelijk zijn de weergoden dan in betere doen..

z 06 e 2019