Nieuws uit het bestuur

Nieuws uit het bestuur (april 2024)

• Er wordt op dit moment volop gezocht naar een nieuwe trainer voor heren 1 voor komend seizoen. Hopelijk kunnen we hier binnenkort meer over melden.
  • Verder wordt er gekeken naar de invulling van de teams voor komend seizoen. Voor alle teams kunnen we nog extra spelers gebruiken, dus mocht je nog iemand weten geef dit dan aan bij het bestuur of de voetbalcommissie.
  • Ook zijn we voor komend seizoen nog op zoek naar meerdere leiders/trainers voor de jeugdteams. Geef bij de jeugdcommissie aan als je hiervoor interesse hebt of mensen daar voor weet.
  • Tom Geraets gaat komend seizoen de trainingen verzorgen voor dames 2. Ze zijn wel nog op zoek naar een leid(st)er voor het nieuwe seizoen voor de wedstrijden op zondag.
  • Op vrijdag 26 april gaan 43 jeugdleden (met begeleiding) met een bus naar de wedstrijd VVV-Den Bosch.
  • Zaterdag 25 mei is de seizoensafsluiting voor alle jeugdspelers.
  • Er is een uitnodiging binnengekomen voor het bijwonen van de voetbalkantine:

Voor de laatste weken van dit voetbalseizoen zijn we nog op zoek naar voetbalteams die zin hebben in een gezellige vrijdagmiddagborrel in ”de Voetbalkantine” op ESPN: 19 en 26 april en 3, 10 en 17 mei. Je wordt dan om 16:30 uur verwacht in Amsterdam, om 18:30 uur is de uitzending afgelopen. Parkeren kan gratis onder onze studio, voor gratis hapjes, drankjes en een leuk aandenken zal ook worden gezorgd. Als je hier interesse in hebt laat het dan snel weten via: voetbalkantine@southfields.nl.                                                                                                              Ken je de Voetbalkantine nog niet, kijk dan hieronder een uitzending terug; https://www.youtube.com/watch?v=_YomxfDTtq8

21 april: seizoensafsluiting

28 april: wandeltocht