Nipt verlies dames tegen koploper

De dames speelde vandaag thuis tegen Rood Wit 62 uit Helmond. Tot aan de rust ging de wedstrijd gelijk op en bleef het 0- 0. Na de rust hadden beide ploegen de mogelijkheid op de openningstreffer. De ploeg uit Helmond vond als eerste het doel en kwam dan ook op een 0 - 1 voorsprong. Nadat men ook nog op 0 - 2 kwam leek de wedstrijd beslist. Toch kwam Leveroy nog terug in de wedstrijd, 10 minuten voor tijd benutte Michele Kurvers een strafschop . Hierna drong Leveroy nog aan en de 2 - 2 hing in de lucht maar helaas voor de dames viel de gelijkmaker niet meer.

Dames 2 speelde een prima wedstrijd tegen de nummer 2 van de ranglijst Eindse Boys/Merefeldia. Uiteindelijk was het team uit Nederweert-Eind de betere en won met 1 - 3. Voor Leveroy scoorde Liv Knapen.

z 10 u 2022