Nipt verlies Leveroy

Leveroy heeft vandaag nipt verloren van Bieslo. Na een pauze vanaf half december moesten de mannen van coach Wijnants vandaag aantreden tegen middenmoter Bieslo. Na een begin  met weinig kansen was het Bieslo dat na 8 minuten fortuinlijk op voorsprong kwam. Een hoekschop werd door doelman van Diepen ongelukkig in het eigen doel gewerkt.

Hierna gebeurde er vrij weinig voor beide doelen, echter de laatste 5 minuten voor rust gebeurde er van alles. Eerst kwam Leveroy op gelijke hoogte door een kopbal van Chrit Corsten 1 – 1. Een minuut voor de rust kwam Leveroy zelfs op voorsprong, wederom was er een assist van Roel Marcus die perfect werd binnen gekopt door ditmaal Appie Muchref 2 – 1. Iedereen dacht dat dit de ruststand zou zijn maar in de blessuretijd van de eerste helft kwam Bieslo alsnog op gelijke hoogte door wederom uit een hoekschop te scoren 2-2.

Na de rust ging de wedstrijd gelijk op maar was het de ploeg uit Beesel dat na 66 minuten op voorsprong kwam 2 – 3. Leveroy probeerde met een slot offensief nog op gelijke hoogte te komen. Er was nog een grote kans voor Tim Klaessens maar helaas ging de bal net voorbij de verkeerde kant van de paal. De verdiende gelijkmaker bleef dus uit. Volgende week wacht een uitduel bij Koningslust.

Leveroy 2 speelde heel verdienstelijk tegen het hoog geplaatste Merefeldia 4. Tot de 70e minuut was het 0 – 0, maar in de laatste 20 minuten wist de ploeg uit Nederweert toch nog het verschil te maken en werd het 0 – 3.

Dames 2 speelde uit bij koploper RKVB. Na een vroege achterstand werd het uiteindelijk 3 – 1 voor de dames uit Baexem. Voor Leveroy scoorde Liv Knapen.

De wedstrijd van dames 1 tegen Amstenrade ging niet door omdat de tegenstander geen elftal op de been kon brengen.

z 05 a 2023