Nipt verlies Leveroy tegen Woensel

Leveroy heeft een prima wedstrijd afgeleverd tegen de nummer 2 op de ranglijst Woensel. In het begin zag het er niet naar uit want Leveroy kwam al snel op achterstand doordat Woensel bij de eerste de beste aanval gelijk de score opende. Echter na 17 minuten kwam Leveroy terug tot 1 – 1 middels een benutte strafschop door Marijn Hermans. Hierna Kregen beide ploegen kansen op meer. Net voor rust kreeg Woensel een strafschop kado , een overtreding die duidelijk buiten het 16 meter gebied was leverde Woensel een strafschop op . Dit kadootje werd dankbaar uitgepakt door Woensel 1 – 2. Na de rust kwam Leveroy prima uit de startblokken en via Menno Kaul werd het binnen 2 minuten 2 – 2. Ook hierna bleef de wedstrijd goed op en neer gaan. Een fout beoordeelde bal door doelman van Diepen werd echter door de spits van Woensel in de 57 e minuut afgestraft 2 – 3. Leveroy gaf echter niet op en diverse keren was Leveroy dicht bij de gelijkmaker. 3 minuten voor tijd was het echter de snelle spits van Woensel die de  2 – 4 binnen schoot. Nogmaals kwam Leveroy terug via een doelpunt van Thuur Korten maar de tijd was tekort om de (verdiende) gelijkmaker te scoren. Zondag wacht alweer een thuiswedstrijd dan komt Crescentia uit Tungelroij op bezoek.

g 13 a 2022