Onnodig verlies Leveroy bij Walburgia

Leveroy heeft zich vandaag tekort gedaan door een onnodige nederlaag op te lopen  tegen Walburgia. In de eerste helft waren de kansen aan beide kanten spaarzaam, Leveroy had wel veel balbezit maar behoudens enkele gevaarlijke situaties uit hoekschoppen kwam men niet. Na de rust drong Leveroy wel steeds meer aan maar moest het attent blijven op de counters waar Walburgia op loerde. Ongeveer  20 minuten voor het einde leek Leveroy dan toch de score te openen. Het was Nick Opheij die alleen op het doel afging  en duidelijk onderuit werd gehaald, iedereen dacht aan een strafschop en rood voor de verdediger maar de scheidsrechter zag er niet meer in dan een achterbal. Na deze teleurstelling was het Walburgia dat een kwartier voor tijd toesloeg, uit een hoekschop werd uit een rommelige situatie de bal binnen gekopt en stond de thuisclub met 1 – 0 voor. Leveroy moest nu alles naar voren gooien en enkele minuten voor het einde werd wederom uit een rommelige situatie de bal achter keeper Bram Rutten gewerkt en de 2 – 0 was een feit. In de resterende minuten gebeurde er niet veel meer en moest Leveroy een bittere nederlaag slikken. Na een weekje rust volgt wederom een uitwedstrijd in en tegen SVVH uit Heibloem.

Leveroy 2 verloor vandaag het uitduel bij RKESV 3 met 3 – 0 na een 1 – 0 ruststand kon Leveroy het tij niet meer keren.

Leveroy 3 zet hun zegereeks voort, na de 5 – 0 overwinning van vorige week was er  vandaag wederom een overwinning. Tegen de buren uit Baexem werd met minimale cijfers gewonnen 1 – 0. Beide ploegen kregen niet veel kansen maar halverwege de eerste helft wist Martijn Crins een afgeslagen vrije trap binnen te koppen. Dit bleek achteraf ook de winnende te zijn en zo pakt het derde 6 punten uit de laatste 2 wedstrijden.

De dames deden ook prima zaken door de uit derby bij SVC 2000 met 2 - 1 te winnen. Bij de rust keken de dames tegen een 1 – 0 achterstand aan. Na de rust werd enigszins fortuinlijk gewonnen met 2 – 1 door 2 doelpunten van Marlou van Diepen. Hierdoor doen de dames prima zaken in de stand.

z 24 a 2019