Ook verlies tegen RKSVV

Leveroy heeft ook de inhaalwedstrijd tegen RKSVV uit Swartbroek verloren. Op een zeer koude avond kwam Leveroy redelijk uit de startblokken maar moest na een fout in de verdediging in de 12e minuut een 0 - 1 achterstand dulden. Na een goed half uur verdubbelde de mannen uit Swartbroek de score. Na een rare klus situatie in de 16 meter kreeg Leveroy de bal niet weg en profiteerde RKSVV optimaal 0 - 2. Na de rust begon Leveroy goed en kwam na 7 minuten terug in de wedstrijd door een rake kopbal van Chrit Corsten 1 - 2. Leveroy probeerde hierna de gelijkmaker te forseren maar deed dit vaak veel te gehaast waardoor er te veel ballen niet of nauwelijks aankwamen bij de voorhoede. Als men daarna wederom in de fout gaat in de achterhoede is het RKSVV wat 20 minuten voor tijd de 1 - 3 scoort. Een aantal wissels volgen bij Leveroy maar tot echt gevaar voor het doel van RKSVV komt het niet meer. Na deze nederlaag moet Leveroy genoegen nemen met de laatste plaats in de stand. Komende zondag wacht de laatste wedstrijd voor de winterstop uit bij Koningslust aanvang is om 14.00 uur.

g 08 r 2023