Overwinning dames in Sittard

De dames hebben vandaag een prima overwinning geboekt tegen OVCS uit Sittard. Daar waar vele wedstrijden werden afgelast kon er op het kunstgras in Sittard wel gespeeld worden. De dames kwamen goed uit de startblokken want al in de 1e minuut wist Marlou van Diepen de score te openen. Na deze snelle treffer viel het niveau van de wedstrijd snel terug, toch had Jessie Stals een uitgelezen kans op de 0 – 2 maar deze werd helaas voor Leveroy gemist. Een verdere tegenvaller was het uitvallen door een blessure van aanvoerster Sandra Smeets. Door enkele omzettingen in de rust had Leveroy in de 2e helft het meeste balbezit waaruit ook enkele kansen kwamen. De beste was voor Michele Kurvers maar haar schot vanaf 30 meter ging rakelings over. Omdat ook de thuisploeg geen potten kon breken bleef het na 90 minuten bij de 0 – 1 overwinning voor Leveroy.

z 01 n 2020