Paasweekend brengt Leveroy geen punten

Na het verlies zaterdag tegen RKAVC heeft Leveroy ook de thuiswedstrijd tegen RIOS verloren. Leveroy was in het eerste half uur zeker niet de mindere van de ploeg uit Echt, maar 2 ongelukkige eigen doelpunten hielpen RIOS aan een comfortabele voorsprong. In de 33e minuut werd het zelf 0 – 3. Toch gaven de manen van trainer Jurgen Geurts niet op en vochten zich terug in de wedstrijd. Net voor rust wist Daniel Breukers de stand op 1 – 3 te brengen ondanks een vlagsignaal van de grensrechter van RIOS werd de treffer terecht goedgekeurd. Na de rust probeerde Leveroy de aansluitingstreffer te scoren maar het geluk was niet aan de zijde van Leveroy. Ondanks een voorbeeldige inzet kon men het net niet vinden en werd er voor de 5e keer op rij verloren. Volgende week wacht er weer een thuiswedstrijd dan komt Crescentia uit Tungelroij op bezoek.

o 22 u 2019