Pijnlijk verlies dames

De dames van Leveroy hebben vandaag een pijnlijk verlies geleden in de thuiswedstrijd tegen SSS uit Overloon. In de eerste helft waren beide teams aan elkaar gewaagd. maar was het SSS dat halverwege op voorsprong kwam. De 0 - 1 was tevens de ruststand. Na de hervating werd Leveroy sterker en kreeg steeds meer mogelijkheden. In de 70 minuut werd het dan ook terecht gelijk door een treffer van afstand door Marlou van Diepen 1 - 1. Met nog 8 minuten op de klok werd er binnen de 16 een overtreding gemaakt en was er middels de toegekende strafschop voor Leveroy de mogelijkheid de wedstrijd te beslissen in hun voordeel. Echter de strafschop werd ruim naast geschoten en bleef het bij de 1 - 1 stand. Erger nog was dat SSS 2 minuten later zelfs op voorsprong kwam. Deze klap kwam het team niet meer te boven en een uiterst pijlijke nederlaag was een feit.

Dames 2 speelde tegen de koploper uit deze klasse ONDO en verloor met 1 - 13. de eretreffer van Manon Korsten werd echter met veel plezier gevierd door het team.

z 17 e 2021