Puike overwinning dames 2 in Herten

Dames 2 heeft gisteren een puike overwinning behaald door uit te winnen bij nummer 4 SHH dames 2. In deze inhaalwedstrijd speelde de dames een prima eerste helft en kwam door een vrije trap van Fabienne Simons op een 0 – 1 voorsprong. De thuisclub kwam hierna terug tot 1 – 1 maar nog voor de rust zette Indy Coolen Leveroy weer op voorsprong 1 – 2. Na de rust kreeg Leveroy nog enkele goede kansen op de 1 – 3 maar lukte het niet om de wedstrijd te beslissen. In de slotfase doorstond de verdediging nog enkele hachelijke situaties, echter de 1 – 2 bleef op het bord en Leveroy kon 3 punten bijschrijven. Hierdoor heeft men nu de laatste plaats overgedragen aan SNA. Zondag mogen de dames wederom aan de bak er volgt dan een uitwedstrijd bij DFO dames 2.

g 05 u 2024