Rob Meulen pakt darts titel !!!

Rob Meulen mag zich darts kampioen noemen van 2019.

Op de gloednieuwe dartsbanen (geschonken door de club van 50)  begonnen om 14.00 uur in de kantine van SV Leveroy 30 spelers in 5 poules aan de strijd om de titel.

Rond de klok van 18.00 uur waren er nog 16 spelers in de strijd, in een knock-out systeem werd dit terug gebracht tot 4 spelers.

Deze 4 begonnen om 21.00 uur in een vol Cafe Oad Leivere aan de halve finale.

In de eerste halve finale versloeg Rob Meulen John Korten met een nipte 3 – 2 overwinning. In de andere halve finale versloeg Ed Korten Jurgen Geurts, ook deze wedstrijd werd een spannende en nipte 3 – 2.

In de finale was het wederom spannend ook deze wedstrijd eindigde in 3 – 2 en hierbij was Rob Meulen de gelukkigste en mag zich daarom darts kampioen van Leivere noemen in de jaargang 2019.

We danken Cafe Oad Leivere, Kantine SV Leveroy en de club van 50 voor deze mooie dartsdag.

a 10 j 2019