Slotminuut wordt dames fataal

Leveroy speelde tegen titelkandidaat Beerse Boys een sterke wedstrijd. De Leveroyse dames kwamen in de 15e minuut op een 1 - 0 voorsprong door een goed meegelopen Femke Schroijen. Hierna zakte Leveroy iets terug waardoor in de 21 e minuut de gelijkmaker werd gemaakt. In de 32 eminuut werd het zelfs 1 - 2. Na de pauze kwam Leveroy sterk terug , in de 59e minuut werd Marlou diep gestuurd en ronde vakkundig af 2 - 2. Het 3e doelpunt hing in de lucht door een actie van oa Sildra die net miste, en Indy die net voorlangs schoot.En volgens de oude voetbalwet valt dan aan de andere kant de goal. In de 89 e minuut valt een afgedwaalde bal tot ieders verbazing in de lange hoek en is er een zuur verlies met 2 - 3 voor de dames. Zondag volgt de uitwedstrijd naar Schaesberg.

g 18 n 2022